პროფესიული განვითარება
2015 წელი - წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლო საათზე
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
დღე I - ემერჯენტული წიგნიერება; ლიტერატურული ინტერესების განვითარება, სადამრიგებლო საათი; კითხვის ეფექტური მეთოდები ; პრაქტიკული სამუშაო.
დღე II - კითხვის ეფექტური მეთოდები; მუშაობა დიორამაზე.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : კითხვის სხვადასხვა მეთოდი , როგორიცაა, ორიენტირებული მოსმენა და აზროვნება, ტექსტის ჩარჩოები, კითხვა და გაგება წყვილებში, სიტყვათა კლასიფიკაცია, ზღაპრის/მოთხრობის ჩარჩო; კროსვორდების შევსება; სიტყვებისა და ნახატების დაწყვილება; აფიშის/სიგნის დამზადება, ცოცხალი სურათები; როგორ მოვამზადოთ სილუეტური თოჯინების თეატრი; იდუმალი ყუთი, დიორამა...
2014 წელი - გრძელვადიანი კურსი განათლების დაწყებითი საფეხურის - ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და ზოგად მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI კლასი )
მოდული I : ქართული ენის სწავლების მეთოდები ( 30 საათი )
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
1. დღე I - დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის სტანდარტი; გრამატიკის სწავლების ხერხები; ფონეტიკა; მორფოლოგია, სიტყვის მორფოლოგიური კლასიფიკაცია, მეტყველების ნაწილები; არსებითი სახელი, არსებითი სახელის ჯგუფები შენაარსის მიხედვით.
2. დღე II - ხმოვანფუძიანი სახელების ბრუნება; თანდებულიანი ბრუნვები; საკუთარი სახელების ბრუნება; ზედსართავი სახელი, მიმართბითი ზედსართავი სახელის ჯგუფები; ზედსართავი სახელის ბრუნება დამოუკიდებლად და არსებითთან ერთად; არსებითი სახელი მსაზღვრელად.
3. დღე III - რიცხვითი სახელი; ნაცვალსახელი; კომპოზიტების მართლწერა; მსაზღვრელ-საზღვრულის ბრუნებასთან დაკავშირებული საკითხები; სათაურების მართლწერა; ზმნა.
4. დღე IV - ზმნიზედა და მათი მართლწერა; ნაწილაკიანი მეტყველების ნაწილების ბრუნება; სინტაქსი;
5. დღე V - სინტაქსი; განკერძოებული სიტყვები და გამოთქმები; პუნქტუაცია; პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი; ლექსიკოლოგია; სტილისტიკა; ფუნქციონალური სტილისტიკა; სინონიმის სტილისტიკური ფუნქცია; ანტონიმები, პარონიმები, ისტორიზმები, არქაიზმები, ნეოლოგიზმები და მათი სტილისტური ფუნქცია; სტილისტურ შეცდომათა სახეები.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : ვისწავლე გრამატიკის სწავლების ხერხები, ფონეტიკა, მორფოლოგია, სინტაქსი,ლექსიკოლოგია,სტილისტიკა და სტილისტიკის საგანი, ქართული სალიტერატურო ენის განვითარების პერიოდები.
2014 წელი - გრძელვადიანი კურსი განათლების დაწყებითი საფეხურის - ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და ზოგად მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI კლასი )
მოდული II -კითხვისა და წერის სტრატეგიები
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
დღე I - კითხვის დაბალანსებული მეთოდები; კითხვის სწავლება საწყის ეტაპზე;წერა.
დღე II - წერის მეთოდები ( წერა გარკვეული ქარგის გამოყენებით, ლექსიკურ ერთეულებზე დაყრდნობით ტექსტის შდგენა, წერა სტრიქონის გამოტოვებით, წერა მაგიდის ირგვლივ. გაკვეთილის გეგმა -რა უნდა გავითალისწინოთ გაკვეთილის დაგეგმვისას.
დღე III - ლიტერატურული გვარები და ჟანრები; ლიტერატურული ტექსტის მხატვრული ანალიზი; პრაქტიკული სამუშაო.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : კითხვის სხვადასხვა მეთოდი; ხუთი სფერო, რომლებზეც უნდა გამახვილდეს ყურადღბა სწავლებისას : ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება; ასობგერითი მიმართების ცოდნა; კითხვის მოქნილობა; ლექსიკური მარაგი და წაკითხულის გააზრება.აგრეთვე, წერის სხვადასხვა სტრატეგიები, მოდელები და მეთოდები; რა უნდა გავითვალისწინოთ გაკვეთილის დაგეგმვისას და გეგმის შედგენისას : მიზნები, აქტივობები და მეთოდები, შედეგები, მოსწავლეთ ორგანიზების ტიპები, რესურსები , შეფასებამ საშინაო დავალება.; მოსწავლის პორტფოლიო; როგორ გავაანალიზოთ მხატვრული ტექსტი - მხატვრული გამოსახვის საშუალებები და ა. შ.
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ მაქსიმუმს იმისას, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2014 წ - საგნობრივი ტრენინგი დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის
( 20 საათი )
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : დღე I . დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის გაცნობა;გაანალიზება იმისა, თუ რა უნარებს ავითარებს დაწყებით საფეხურზე ძირითადი აკადემიური საგნები; უნარებისა და სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგების კავშირი სწავლების მეთოდებთან და კონკრეტულ აქტივობებთან.
დღე II . დაწყებითი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებების, პედაგოგიური რეკომენდაციების გაცნობა; კითხვის სწავლების ძირითადი მეთოდები და მიდგომები.
დღე III .სხვადასხვა აქტივობების ანალიზი; წერის მეთოდები და პრაქტიკული აქტივობები; კითხვის პროცესში არსებული სირთულეების მიმოხილვა და დაძლევის გზების ძიება; წერის ეტაპების, მეთოდების გაცნობა, პრაქტიკული აქტივობების შესრულება.
დღე IV .უმცროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ტიპური შცდომების ანალიზი; შეფასების ტიპების გაცნობა და კონკრეტული დავალებებისათვის შეფასების კრიტერიუმების შემუშავება;ვარჯიში ეფექტიანი კომენტარების შექმნაზე და ტესტის გააზრებაზე.
დღე V . არგუმენტირებული ესეს სპეციფიკა და მისი შეფასების კრიტერიუმები.
დღე VI . ესეების შეფასება; სავარჯიშოების შესრულება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მათემატიკასა და ბუნებისმეტყველებაში და ანალიზი.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : სწავლების სხვადასხვა მეთოდები, გავეცანი რეკომენდაციებს უმცროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებათა შესახებ, შეფასების კრიტერიუმებისა და სისტემების შექმნა, არგუმენტირებული ესეს დაწერა.
2015 წელი - წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლო საათზე
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
დღე I - ემერჯენტული წიგნიერება; ლიტერატურული ინტერესების განვითარება, სადამრიგებლო საათი; კითხვის ეფექტური მეთოდები ; პრაქტიკული სამუშაო.
დღე II - კითხვის ეფექტური მეთოდები; მუშაობა დიორამაზე.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : კითხვის სხვადასხვა მეთოდი , როგორიცაა, ორიენტირებული მოსმენა და აზროვნება, ტექსტის ჩარჩოები, კითხვა და გაგება წყვილებში, სიტყვათა კლასიფიკაცია, ზღაპრის/მოთხრობის ჩარჩო; კროსვორდების შევსება; სიტყვებისა და ნახატების დაწყვილება; აფიშის/სიგნის დამზადება, ცოცხალი სურათები; როგორ მოვამზადოთ სილუეტური თოჯინების თეატრი; იდუმალი ყუთი, დიორამა...
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ მაქსიმუმს იმისას, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2014 წელი - გრძელვადიანი კურსი განათლების დაწყებითი საფეხურის - ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და ზოგად მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI კლასი )
მოდული I : ქართული ენის სწავლების მეთოდები ( 30 საათი )
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
1. დღე I - დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის სტანდარტი; გრამატიკის სწავლების ხერხები; ფონეტიკა; მორფოლოგია, სიტყვის მორფოლოგიური კლასიფიკაცია, მეტყველების ნაწილები; არსებითი სახელი, არსებითი სახელის ჯგუფები შენაარსის მიხედვით.
2. დღე II - ხმოვანფუძიანი სახელების ბრუნება; თანდებულიანი ბრუნვები; საკუთარი სახელების ბრუნება; ზედსართავი სახელი, მიმართბითი ზედსართავი სახელის ჯგუფები; ზედსართავი სახელის ბრუნება დამოუკიდებლად და არსებითთან ერთად; არსებითი სახელი მსაზღვრელად.
3. დღე III - რიცხვითი სახელი; ნაცვალსახელი; კომპოზიტების მართლწერა; მსაზღვრელ-საზღვრულის ბრუნებასთან დაკავშირებული საკითხები; სათაურების მართლწერა; ზმნა.
4. დღე IV - ზმნიზედა და მათი მართლწერა; ნაწილაკიანი მეტყველების ნაწილების ბრუნება; სინტაქსი;
5. დღე V - სინტაქსი; განკერძოებული სიტყვები და გამოთქმები; პუნქტუაცია; პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი; ლექსიკოლოგია; სტილისტიკა; ფუნქციონალური სტილისტიკა; სინონიმის სტილისტიკური ფუნქცია; ანტონიმები, პარონიმები, ისტორიზმები, არქაიზმები, ნეოლოგიზმები და მათი სტილისტური ფუნქცია; სტილისტურ შეცდომათა სახეები.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : ვისწავლე გრამატიკის სწავლების ხერხები, ფონეტიკა, მორფოლოგია, სინტაქსი,ლექსიკოლოგია,სტილისტიკა და სტილისტიკის საგანი, ქართული სალიტერატურო ენის განვითარების პერიოდები.
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ ყველაფერს, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2014 წელი - გრძელვადიანი კურსი განათლების დაწყებითი საფეხურის - ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და ზოგად მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI კლასი )
მოდული II -კითხვისა და წერის სტრატეგიები
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
დღე I - კითხვის დაბალანსებული მეთოდები; კითხვის სწავლება საწყის ეტაპზე;წერა.
დღე II - წერის მეთოდები ( წერა გარკვეული ქარგის გამოყენებით, ლექსიკურ ერთეულებზე დაყრდნობით ტექსტის შდგენა, წერა სტრიქონის გამოტოვებით, წერა მაგიდის ირგვლივ. გაკვეთილის გეგმა -რა უნდა გავითალისწინოთ გაკვეთილის დაგეგმვისას.
დღე III - ლიტერატურული გვარები და ჟანრები; ლიტერატურული ტექსტის მხატვრული ანალიზი; პრაქტიკული სამუშაო.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : კითხვის სხვადასხვა მეთოდი; ხუთი სფერო, რომლებზეც უნდა გამახვილდეს ყურადღბა სწავლებისას : ფონოლოგიური ცნობიერების განვითარება; ასობგერითი მიმართების ცოდნა; კითხვის მოქნილობა; ლექსიკური მარაგი და წაკითხულის გააზრება.აგრეთვე, წერის სხვადასხვა სტრატეგიები, მოდელები და მეთოდები; რა უნდა გავითვალისწინოთ გაკვეთილის დაგეგმვისას და გეგმის შედგენისას : მიზნები, აქტივობები და მეთოდები, შედეგები, მოსწავლეთ ორგანიზების ტიპები, რესურსები , შეფასებამ საშინაო დავალება.; მოსწავლის პორტფოლიო; როგორ გავაანალიზოთ მხატვრული ტექსტი - მხატვრული გამოსახვის საშუალებები და ა. შ.
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ მაქსიმუმს იმისას, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2014 წ - საგნობრივი ტრენინგი დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის
( 20 საათი )
დღე II . დაწყებითი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებების, პედაგოგიური რეკომენდაციების გაცნობა; კითხვის სწავლების ძირითადი მეთოდები და მიდგომები.
დღე III .სხვადასხვა აქტივობების ანალიზი; წერის მეთოდები და პრაქტიკული აქტივობები; კითხვის პროცესში არსებული სირთულეების მიმოხილვა და დაძლევის გზების ძიება; წერის ეტაპების, მეთოდების გაცნობა, პრაქტიკული აქტივობების შესრულება.
დღე IV .უმცროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ტიპური შცდომების ანალიზი; შეფასების ტიპების გაცნობა და კონკრეტული დავალებებისათვის შეფასების კრიტერიუმების შემუშავება;ვარჯიში ეფექტიანი კომენტარების შექმნაზე და ტესტის გააზრებაზე.
დღე V . არგუმენტირებული ესეს სპეციფიკა და მისი შეფასების კრიტერიუმები.
დღე VI . ესეების შეფასება; სავარჯიშოების შესრულება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მათემატიკასა და ბუნებისმეტყველებაში და ანალიზი.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : სწავლების სხვადასხვა მეთოდები, გავეცანი რეკომენდაციებს უმცროსი სასკოლო ასაკის მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებათა შესახებ, შეფასების კრიტერიუმებისა და სისტემების შექმნა, არგუმენტირებული ესეს დაწერა.
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : ვეცდები პრაქტიკაში გამოვიყენო ყველაფერი, რაც ტერნინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2013-2014 წ - ტრენინგ-კურსი (35 საათი) ,, 1:1 ელექტრონული სწავლება"
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : დღე I . კურსის შესავალი - 4 საათი
დღე II . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში - 4საათი
დღე III . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში ( გაგრძელება ), ტექნოლოგიებით
გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა - 4 საათი
დღე IV. საგანმანათლებლო რესურსები ინტერნეტში,
აუდიო და ვიდეო საშუალებებისა და ელექტრონული
თამაშების გამოყენება სასწავლო პროცესში- 4 საათი
დღე V. კლასის მართვის პროგრამული
უზრუნველყოფა -4 საათი
დღე VI . გრაფიკული რედაქტორი ART RAGE ,
ჯგუფური საწავლება - 4 საათი
დღე VII . პრეზენტაციის მომზადება, ელ. ფოსტა
დღე VIII . ტესტების მომზადება, ვებ-კამერის
გამოყენება სასწავლო პროცესში - 4 საათი
დღე IX . მშობლების მონიტორინგის პროგრამული
უზრუნველყოფა - 3 საათი
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2013 წლის სექტემბერ- ოქტომბერი
ტრენინგის მიზანი : პირველი კლასის დამრიგებლის პროფესიული განვითარება ისტ-ის ათვისებისა და გამოყენების კუთხით , რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელ. სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.
2009წ - ტრენინგ-კურსი (39 საათი) ,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში"
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : მოდული I. კურსის შესავალი
მოდული II. გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის
გამოყენებით
მოდული III. სასწავლო პროექტის ორგანიზება ისტ-ის
გამოყენებით
მოდული IV. თვითშეფასება და პროფესიული
განვითარებაისტ-ის გამოყენებით
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : დღე I . კურსის შესავალი - 4 საათი
დღე II . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში - 4საათი
დღე III . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში ( გაგრძელება ), ტექნოლოგიებით
გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა - 4 საათი
დღე IV. საგანმანათლებლო რესურსები ინტერნეტში,
აუდიო და ვიდეო საშუალებებისა და ელექტრონული
თამაშების გამოყენება სასწავლო პროცესში- 4 საათი
დღე V. კლასის მართვის პროგრამული
უზრუნველყოფა -4 საათი
დღე VI . გრაფიკული რედაქტორი ART RAGE ,
ჯგუფური საწავლება - 4 საათი
დღე VII . პრეზენტაციის მომზადება, ელ. ფოსტა
დღე VIII . ტესტების მომზადება, ვებ-კამერის
გამოყენება სასწავლო პროცესში - 4 საათი
დღე IX . მშობლების მონიტორინგის პროგრამული
უზრუნველყოფა - 3 საათი
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2013 წლის სექტემბერ- ოქტომბერი
ტრენინგის მიზანი : პირველი კლასის დამრიგებლის პროფესიული განვითარება ისტ-ის ათვისებისა და გამოყენების კუთხით , რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელ. სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.
რა ვისწავლე : განვამტკიცე ცოდნა, თუ როგორ გამოვიყენო ისტ სასწავლო პროცესის დაგეგმვისას და სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად; სწავლა-სწავლების წარმართვა ისტ- ით გამდიდრებულ სასწავლო გარემოში; სასწავლო ელექტრონული რესურსებით გამდიდრებული გაკვეთილის გეგმების შექმნა, ბუკზე მუშაობა ( კლასის მართვის პროგრამა, ტესტების შექმნა და ა.შ. )
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ ყველაფერს, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
2009წ - ტრენინგ-კურსი (39 საათი) ,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში"
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : მოდული I. კურსის შესავალი
მოდული II. გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის
გამოყენებით
მოდული III. სასწავლო პროექტის ორგანიზება ისტ-ის
გამოყენებით
მოდული IV. თვითშეფასება და პროფესიული
განვითარებაისტ-ის გამოყენებით
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ცენტრი
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2009 წლის სექტემბერი
ტრენინგის მიზანი : მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება ისტ-ის ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ-ის ინტეგრირებას ესგ-ის მოთხოვნებისა და მასწავლებლელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.
რა ვისწავლე ამ ტრენინგზე : ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესის დასაგეგმად, რესურსების მოსამზადებლად; შეფასების ცხრილების, რუბრიკებისა და სქემების შექმნა; მასწავლებლის ელ.პორტფოლიოს შექმნა და წარმოება ;Word - ში ,
Excel -ში და Power Point -ში მუშაობა.
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში ვაპირებ გამოვიყენო ყველაფერი, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий