პროფესიული განვითარება

პროფესიული განვითარება 

2015 წელი - წიგნიერების  კომპეტენციის  განვითარება  სადამრიგებლო  საათზე
ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი : 
 დღე  I - ემერჯენტული  წიგნიერება; ლიტერატურული  ინტერესების  განვითარება, სადამრიგებლო  საათი; კითხვის  ეფექტური  მეთოდები ; პრაქტიკული  სამუშაო.
 დღე II - კითხვის  ეფექტური  მეთოდები; მუშაობა  დიორამაზე.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ეროვნული ცენტრი 
რა  ვისწავლე : კითხვის  სხვადასხვა  მეთოდი , როგორიცაა, ორიენტირებული  მოსმენა  და  აზროვნება, ტექსტის  ჩარჩოები, კითხვა  და  გაგება  წყვილებში, სიტყვათა  კლასიფიკაცია, ზღაპრის/მოთხრობის  ჩარჩო; კროსვორდების  შევსება; სიტყვებისა და  ნახატების  დაწყვილება;  აფიშის/სიგნის  დამზადება, ცოცხალი  სურათები; როგორ  მოვამზადოთ  სილუეტური  თოჯინების  თეატრი; იდუმალი  ყუთი, დიორამა...


რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  პრაქტიკაში    გამოვიყენებ  მაქსიმუმს  იმისას, რაც  ტრენინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.





2014 წელი - გრძელვადიანი  კურსი განათლების  დაწყებითი  საფეხურის - ქართული  ენისა  და  ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და  ზოგად  მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI  კლასი )
მოდული I :  ქართული  ენის  სწავლების  მეთოდები  ( 30 საათი )

ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი : 
1. დღე I - დაწყებითი  საფეხურის  მასწავლებლის  სტანდარტი; გრამატიკის  სწავლების  ხერხები; ფონეტიკა; მორფოლოგია, სიტყვის  მორფოლოგიური  კლასიფიკაცია, მეტყველების  ნაწილები; არსებითი  სახელი, არსებითი სახელის  ჯგუფები  შენაარსის  მიხედვით.
2. დღე II - ხმოვანფუძიანი  სახელების  ბრუნება; თანდებულიანი  ბრუნვები; საკუთარი  სახელების  ბრუნება; ზედსართავი  სახელი, მიმართბითი  ზედსართავი  სახელის  ჯგუფები; ზედსართავი  სახელის  ბრუნება  დამოუკიდებლად  და  არსებითთან  ერთად; არსებითი  სახელი  მსაზღვრელად.
3. დღე III -  რიცხვითი  სახელი; ნაცვალსახელი; კომპოზიტების  მართლწერა; მსაზღვრელ-საზღვრულის ბრუნებასთან დაკავშირებული  საკითხები; სათაურების  მართლწერა; ზმნა.
4. დღე IV - ზმნიზედა  და  მათი  მართლწერა; ნაწილაკიანი  მეტყველების  ნაწილების  ბრუნება; სინტაქსი; 
5. დღე V -  სინტაქსი; განკერძოებული  სიტყვები  და  გამოთქმები; პუნქტუაცია; პირდაპირი  და  ირიბი  ნათქვამი; ლექსიკოლოგია; სტილისტიკა; ფუნქციონალური  სტილისტიკა; სინონიმის  სტილისტიკური  ფუნქცია; ანტონიმები, პარონიმები, ისტორიზმები, არქაიზმები, ნეოლოგიზმები  და  მათი  სტილისტური  ფუნქცია; სტილისტურ  შეცდომათა  სახეები.

ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ეროვნული ცენტრი 
რა  ვისწავლე :  ვისწავლე  გრამატიკის  სწავლების  ხერხები, ფონეტიკა, მორფოლოგია, სინტაქსი,ლექსიკოლოგია,სტილისტიკა და სტილისტიკის  საგანი, ქართული  სალიტერატურო  ენის  განვითარების  პერიოდები.
რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  პრაქტიკაში    გამოვიყენებ  ყველაფერს, რაც  ტრენინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.





2014 წელი - გრძელვადიანი  კურსი განათლების  დაწყებითი  საფეხურის - ქართული  ენისა  და  ლიტერატურის, მათემატიკის,ბუნებისმეტყველების - პროფესიულ ცოდნასა და  ზოგად  მეთოდოლოგიაში ( ქართული I - VI  კლასი )
მოდული II -კითხვისა  და  წერის  სტრატეგიები

ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი : 
 დღე I - კითხვის დაბალანსებული მეთოდები;  კითხვის სწავლება  საწყის  ეტაპზე;წერა.
დღე II - წერის  მეთოდები ( წერა  გარკვეული  ქარგის  გამოყენებით, ლექსიკურ ერთეულებზე   დაყრდნობით  ტექსტის  შდგენა, წერა  სტრიქონის  გამოტოვებით, წერა  მაგიდის  ირგვლივ. გაკვეთილის  გეგმა -რა უნდა  გავითალისწინოთ  გაკვეთილის  დაგეგმვისას.
დღე III - ლიტერატურული  გვარები  და  ჟანრები;  ლიტერატურული  ტექსტის  მხატვრული  ანალიზი; პრაქტიკული  სამუშაო.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ეროვნული ცენტრი 
რა  ვისწავლე : კითხვის  სხვადასხვა  მეთოდი; ხუთი  სფერო, რომლებზეც  უნდა  გამახვილდეს  ყურადღბა  სწავლებისას :  ფონოლოგიური  ცნობიერების  განვითარება; ასობგერითი  მიმართების  ცოდნა; კითხვის  მოქნილობა; ლექსიკური  მარაგი  და  წაკითხულის  გააზრება.აგრეთვე, წერის  სხვადასხვა  სტრატეგიები, მოდელები  და  მეთოდები; რა უნდა  გავითვალისწინოთ  გაკვეთილის  დაგეგმვისას და  გეგმის  შედგენისას :  მიზნები, აქტივობები  და  მეთოდები, შედეგები, მოსწავლეთ ორგანიზების  ტიპები, რესურსები ,  შეფასებამ საშინაო  დავალება.; მოსწავლის  პორტფოლიო;  როგორ  გავაანალიზოთ  მხატვრული  ტექსტი -  მხატვრული  გამოსახვის  საშუალებები და ა. შ.

რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  პრაქტიკაში    გამოვიყენებ  მაქსიმუმს  იმისას, რაც  ტრენინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.





2014 წ -  საგნობრივი ტრენინგი დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებისათვის 
    ( 20 საათი )

ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი :  დღე I .  დაწყებითი  საფეხურის  მასწავლებლის  პროფესიული  სტანდარტის  გაცნობა;გაანალიზება  იმისა, თუ  რა  უნარებს  ავითარებს  დაწყებით  საფეხურზე  ძირითადი  აკადემიური  საგნები; უნარებისა  და  სტანდარტით გათვალისწინებული  შედეგების  კავშირი  სწავლების  მეთოდებთან  და კონკრეტულ  აქტივობებთან.
დღე II . დაწყებითი სასკოლო   ასაკის  მოსწავლეთა  ასაკობრივი  თავისებურებების, პედაგოგიური  რეკომენდაციების  გაცნობა; კითხვის  სწავლების  ძირითადი  მეთოდები  და  მიდგომები.
დღე III .სხვადასხვა  აქტივობების  ანალიზი; წერის  მეთოდები  და  პრაქტიკული  აქტივობები; კითხვის  პროცესში  არსებული  სირთულეების  მიმოხილვა  და  დაძლევის  გზების  ძიება; წერის  ეტაპების, მეთოდების  გაცნობა, პრაქტიკული  აქტივობების  შესრულება.
დღე IV .უმცროსი  სასკოლო  ასაკის  მოსწავლეთა  ტიპური  შცდომების  ანალიზი; შეფასების  ტიპების  გაცნობა  და  კონკრეტული  დავალებებისათვის  შეფასების  კრიტერიუმების  შემუშავება;ვარჯიში  ეფექტიანი  კომენტარების  შექმნაზე  და  ტესტის  გააზრებაზე.
დღე V . არგუმენტირებული  ესეს  სპეციფიკა  და  მისი  შეფასების  კრიტერიუმები.
დღე VI . ესეების  შეფასება; სავარჯიშოების  შესრულება   ქართულ ენასა  და  ლიტერატურაში, მათემატიკასა  და  ბუნებისმეტყველებაში და  ანალიზი.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ეროვნული ცენტრი 
რა  ვისწავლე :  სწავლების  სხვადასხვა  მეთოდები, გავეცანი რეკომენდაციებს  უმცროსი სასკოლო ასაკის  მოსწავლეთა  ასაკობრივი  თავისებურებათა შესახებ, შეფასების  კრიტერიუმებისა  და  სისტემების  შექმნა, არგუმენტირებული  ესეს  დაწერა.
რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  ვეცდები პრაქტიკაში    გამოვიყენო  ყველაფერი, რაც  ტერნინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.





2013-2014 წ  - ტრენინგ-კურსი (35 საათი)  ,, 1:1 ელექტრონული  სწავლება"
ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი : დღე I . კურსის  შესავალი - 4 საათი
                                                         დღე II . სასწავლო  რესურსის  მომზადება  ტექსტურ  
                                                          რედაქტორში - 4საათი
                                                         დღე  III . სასწავლო  რესურსის  მომზადება  ტექსტურ  
                                                          რედაქტორში ( გაგრძელება ), ტექნოლოგიებით
                                                          გამდიდრებული  გაკვეთილის  დაგეგმვა - 4 საათი
                                                         დღე IV. საგანმანათლებლო  რესურსები  ინტერნეტში,
                                                           აუდიო და ვიდეო საშუალებებისა  და  ელექტრონული
                                                           თამაშების  გამოყენება  სასწავლო პროცესში- 4 საათი
                                                         დღე V. კლასის  მართვის  პროგრამული 
                                                             უზრუნველყოფა -4 საათი
                                                         დღე VI . გრაფიკული  რედაქტორი  ART   RAGE   , 
                                                            ჯგუფური  საწავლება - 4 საათი
                                                         დღე  VII . პრეზენტაციის  მომზადება, ელ. ფოსტა
                                                         დღე  VIII . ტესტების  მომზადება, ვებ-კამერის  
                                                            გამოყენება  სასწავლო  პროცესში - 4 საათი
                                                         დღე IX . მშობლების  მონიტორინგის  პროგრამული
                                                             უზრუნველყოფა - 3 საათი
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ეროვნული ცენტრი 
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2013 წლის  სექტემბერ- ოქტომბერი
ტრენინგის მიზანი : პირველი  კლასის  დამრიგებლის  პროფესიული  განვითარება ისტ-ის ათვისებისა  და  გამოყენების  კუთხით , რაც ხელს  შეუწყობს  1:1 ელ. სწავლების  ეფექტურად  დანერგვას, სასწავლო  გარემოს  გაუმჯობესებას ელექტრონული  რესურსების  შექმნისა  და  გამოყენების  გზით.
რა  ვისწავლე : განვამტკიცე  ცოდნა, თუ როგორ გამოვიყენო ისტ სასწავლო  პროცესის დაგეგმვისას და  სასწავლო რესურსების  მოსამზადებლად; სწავლა-სწავლების  წარმართვა  ისტ- ით  გამდიდრებულ  სასწავლო  გარემოში; სასწავლო  ელექტრონული  რესურსებით  გამდიდრებული  გაკვეთილის  გეგმების  შექმნა, ბუკზე  მუშაობა ( კლასის მართვის  პროგრამა, ტესტების  შექმნა  და  ა.შ. )

რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  პრაქტიკაში   გამოვიყენებ  ყველაფერს, რაც  ტრენინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.



2009წ - ტრენინგ-კურსი (39 საათი) ,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების  გამოყენება  სასწავლო  პროცესში"
ტრენინგ-კურსისი  შინაარსი : მოდული I.    კურსის  შესავალი
                                                         მოდული II. გაკვეთილის  ორგანიზება  ისტ-ის                 
                                                                                 გამოყენებით
                                                         მოდული III. სასწავლო  პროექტის  ორგანიზება  ისტ-ის
                                                                                  გამოყენებით
                                                         მოდული IV. თვითშეფასება  და  პროფესიული     
                                                                                  განვითარებაისტ-ის  გამოყენებით
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა  პროფესიული  
                                                                                 განვითარების ცენტრი 
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2009 წლის  სექტემბერი
ტრენინგის მიზანი : მასწავლებელთა პროფესიული  განვითარება ისტ-ის ათვისებისა და  გამოყენების  კუთხით, რაც ხელს  შუწყობს  სასწავლო  პროცესში  ისტ-ის  ინტეგრირებას  ესგ-ის მოთხოვნებისა და მასწავლებლელთა  პროფესიული  სტანდარტების  შესაბამისად.
რა  ვისწავლე  ამ  ტრენინგზე : ისტ-ის  გამოყენება  სასწავლო  პროცესის დასაგეგმად,  რესურსების  მოსამზადებლად; შეფასების  ცხრილების, რუბრიკებისა და სქემების  შექმნა; მასწავლებლის  ელ.პორტფოლიოს  შექმნა  და  წარმოება ;Word - ში
Excel  -ში   და Power  Point -ში  მუშაობა.
რას  გამოვიყენებ  პრაქტიკაში :  პრაქტიკაში  ვაპირებ  გამოვიყენო  ყველაფერი, რაც  ტრენინგ-კურსის  განმავლობაში  შევისწავლე.


Комментариев нет:

Отправить комментарий