მოსწავლეთა ტესტირება და შემაჯამებელი სამუშაოები


       ტესტირება  ( ბუკში )  № 3

  განვლილი მასალის ათვისების ხარისხისა  და  მოსწავლეთა  საჭიროებების დადგენის  მიზნით  ჩავატარე  მორიგი  ტესტირება. 
    ტესტი  შედგებოდა  9  საკითხისაგან,ჯამური  ქულა  იყო 10. აქედან მხოლოდ 1 საკითხი  იყო  2 ქულიანი, დანარჩენი 1ქულიანი. საკითხებში იყო  უცნობი  საკლების , უცნობი  შესაკრების პოვნა; ორი ერთმოქმედებიანი და  ერთი 2 მოქმედებიანი ამოცანა; 2 საკითხი ეხებოდა რიცხვის უახლოესი  ოცეულის დადგენას და 2 საკითხში უნდა დაესახელებინათ სურათზე მოცემული გეომეტრიული ფიგურა და მათი რაოდენობა.
   ტესტი , შეფასება და სტატისტიკური ანალიზი  გამოიყურებოდა  შემდეგნაირად:
 

ტესტი

მასწავლებლის სახელი:  

ქეთი

გაკვეთილი:  

ქულა:

არა.სტუდენტის სახელიქულა
1ანი გაბედავა3
2გიორგი მარუაშვილი6
3ირაკლი6
4ტაიმი ჩილინგარშვილი2
5გურამ პატარკაციშვილი3
6ნინო ლურსმანაშვილი5
7გიორგი შოთაშვილი5
8ნიკოლოზი3
9ნიკა გორგაძე4
10გიორგი ჩიქოვანი2
11მზიკო არაბული4
12თორღვა გოგოჭური2
13ქსენია5

1.

VirtualGroupName

1.

57+9=

ქულა: 1

A 65
B 66
C 76
D 64
A7%
B61%
C23%
D7%
სწორი პასუხი: B

2.

დაასახელე მოცემული რიცხვის უახლოესი ოცეული 73

ქულა: 1

A 40
B 20
C 60
D 80
A0%
B7%
C69%
D23%
სწორი პასუხი: D

3.

საქათმეში იყო 22 შავი და 7-ით მეტი წითელი ქათამი.რამდენი წითელი ქათამი იყო საქათმეში?

ქულა: 1

A 15
B 29
C 51
D 30
A15%
B69%
C7%
D7%
სწორი პასუხი: B

4.

მათემატიკის წრეზე დადიოდა 16 მოსწავლე, ინგლისურის წრეზე კი- 4-ით ნაკლები.რამდენი მოსწავლე დადიოდა ორივე წრეზე ერთად?

ქულა: 2

A 28
B 12
C 20
D 24
A15%
B61%
C23%
D0%
სწორი პასუხი: A

5.

49-ის უახლოესი ოცეულია 60

ქულა: 1

სწორი
მცდარია
სწორი38%
მცდარია61%
სწორი პასუხი: მცდარია

6.

სურათზე გამოსახული ფიგურა არის მრუდი

ქულა: 1

სწორი
მცდარია
სწორი53%
მცდარია38%
სწორი პასუხი: მცდარია

7.

   01    -9=56

ქულა: 1

01. სწორი პასუხი: 65
სწორი7%
მცდარი92%

8.

რამდენი სამკუთხედია გამოსახული სურათზე?

ქულა: 1

A 4
B 5
C 6
A46%
B46%
C7%
სწორი პასუხი: B

9.

50+    01    =68

ქულა: 1

01. სწორი პასუხი: 18
სწორი46%
მცდარი53%

                           გამოსახულებები, რომელიც  გამოყენებულია  ტესტში:






ტესტის  შედეგების  სტსტისტიკური  ანალიზის  შედეგად გამოიკვეთა  მოსწავლეთა  შემდეგი  საჭიროებები:  მოსწავლეთა  უმრავლესობას  უჭირს  ორმოქმედებიანი  ამოცანების  ამოხსნა,რაც  ამოცანი პირობის  გააზრების  პრობლემას  უკავშირდება  და  რიცხვის უახლოესი  ოცეულის  დადგენა.
    პრობლემის  აღმოსაფხვრელად  გადავწყვიტე გაკვეთილებზე  მიმდინარე  მასალის  პარალელურად  ინტენსიურად  ვიმუშაოთ  ზემოთაღნიშნული  საკითხებზე.


                                                       სამუშაო  პროცესის   ამსახველი  მასალა:













   რამოდენიმედღიანი  ინტენსიური  მუშაობის  შემდეგ, ჩავატარე  განმეორებითი  ტესტირება.
ტესტირების  შედეგები  გაცილებით  გაუმჯობესდა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий