თვითშეფასების რუბრიკის ნიმუში:
კრიტერიუმები
|
შეფასება (1, 2, 3 )
|
|
1.
|
შემიძლია უზრუნველვყო მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
2.
|
გაკვეთილზე მოსწავლეები ყურადღებით მისმენენ;
|
|
3.
|
მოსწავლეებს ვაძლევ საშუალებას გამოთქვან საკუთარი მოსაზრებები;
|
|
4.
|
ახალი მასალის ახსნისას
ვახდენ მოსწავლეთა ყურადღების მობილიზება;
|
|
5.
|
სწორად ვანაწილებ დროს
გაკვეთილის მსვლელობისას ;
|
|
6.
|
სწორად ვარჩევ
აქტივობებსა და
მეთოდებს საგაკვეთილო პროცესში;
|
|
7.
|
ჯგუფებში მოსწავლეების ვანაწილებ დემოკრატიულად;
|
|
8.
|
დისკუსიის დრო შემიძლია კლასის მართვა;
|
|
9.
|
მოსწავლეებს ახალ გაკვეთილს ვუხსენი
გასაგებად;
|
|
10.
|
სახლში მიცემული დავალება ჩემი მოსწავლეებისათვის არის საინტერესო;
|
|
11.
|
ჯგუფური მუშაობისას შემიძლია შევქმნა კონკურენტუნარიანი გარემო, შეფასების შემდეგ მოსწავლეები არ
უპირისპირდებიან ერთამნეთს;
|
|
12.
|
ვაცნობიერებ პასიხისმგებლობას თითოეული მოსწავლის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაზე;
|
|
13.
|
ვაცნობიერებ კლასის სტრუქტურაში მოსწავლეთა არაფორმალური
როლების მნიშვნელობას და ხელს ვუწყობ საკლასო ერთობის შექმნას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий