ჩემ მიერ შექმნილი რესურსები

                                                 პრეზენტაციები:

                         
                                           ნერგი , ელ.წიგნი1 from kzurabashvili

           რეფლექსია


ციფრული რესურსის  სათაური

,,ნერგი“
რა საგანმანათლებლო  მიზნებს  ემსახურება ციფრული  ობიექტი
(ესგ-ს მიხედვით  რომელ  შედეგზე/
შედეგებზე  გადის)
ელ.წიგნებით მუშაობა ხელს უწყობს მოსწავლეების  ეფექტურ მკითხველებად ჩამოყალიბებას, ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას, ტექსტის გაგება-გააზრებისა და ანალიზის,ვარაუდების გამოთქმის, წარმოსახვის, გამართული კითხვის უნარების განვითარებას.
ქართ.  II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს  ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
·         გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ;
·         გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის შინაარსს;

·         ტექსტზე დაყრდნობით ახასიათებს პერსონაჟებს (მათს გარეგნობას, თვისებებს);
·         გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ (მომწონს / არ მომწონს, კარგად მოიქცა / ცუდად მოიქცა; კეთილია, გონიერია და ..);
ქართ. II. 4. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფვ.
·         თავისუფლად ამოიცნობს ნაცნობ სიტყვებს;
·         დამარცვლით კითხულობს უცნობ სიტყვებს;

·         პოულობს და კითხულობს ტექსტში მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილებს.





რამ განაპირობა ამ კონკრეტული  ციფრული  რესურსის  შერჩევა/
გამოყენება  დასახული საგანმანათლებლო  მიზნისთვის
ამ ციფრული რესურსის შექმნა/გამოყენება   გადავწყვიტე ,,შებრუნებული საკლასო ოთახის“ მოდელის გაკვეთილის ჩასატარებლად.
რა დადებითი  გავლენა  ჰქონდა  ციფრული  რესურსის  ამ სახით  გამოყენებას მოსწავლეების  სწავლის  პროცესზე

სიახლემ კითხვის პროცესი  გახადა  უფრო საინტერესო, მოლოდინებით აღსავსე.

მიღწეული  შედეგები.
გაიზარდა მასწავლებელი-მოსწავლეს ინტერაქცია; გაუმჯობესდა კლასის მართვა; მოხდა ლიტერატურული ტექსტების წაკითხვის მოტივაციის გაღვივება; წარმოსახვის, ტექსტის გააზრებისა და ანალიზის, ვარაუდების გამოთქმის,დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი აზროვნების უნარების განვითარების ხელშეწყობა.



                                
                               რიცხვების შდგენილობა 10 ის ფარგლებში from kzurabashvil

                                                                  რეფლექსია


ციფრული რესურსის  სათაური

რიცხვების  შედგენილობა  10-ის  ფარგლებში.
რა საგანმანათლებლო  მიზნებს  ემსახურება ციფრული  ობიექტი
(ესგ-ს მიხედვით  რომელ  შედეგზე/
შედეგებზე  გადის)
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.   მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.

რამ განაპირობა ამ კონკრეტული  ციფრული  რესურსის  შერჩევა/
გამოყენება  დასახული საგანმანათლებლო  მიზნისთვის
მოსწავლეებს  უჭირდათ  რიცხვების  შედგენილობის  დამახსოვრება, რაც დაეხმარებოდა  მათ  შეკრება- გამოკლების  ოპერაციების  უშეცდომოდ შესრულებაში, მეტობა-ნაკლებობის (რამდენით- მეტია, რამდენით- ნაკლებია)  განსაზღვრაში.
რა დადებითი  გავლენა  ჰქონდა  ციფრული  რესურსის  ამ სახით  გამოყენებას მოსწავლეების  სწავლის  პროცესზე

რიცხვები  შედგენილობის  ამ  ფორმით  სწავლამ  სახალისო  და  საინტერესო  გახადა  სასწავლო  პროცესი. ანიმაციების  სახით  მიწოდებული  თვალსაჩინოებებმა  ხელი  შეუწყვეს რიცხვებს  შორის  დამოკიდებულების  განსაზღვრისა და  დამახსოვრების  პროცესს.

მიღწეული  შედეგები.
მოსწავლეები  უშეცდომოდ  უსაბამებდნენ რიცხვს  საგანთა  ერთობლიობას, გამოსახავდნენ  მათ  სხვადასხვა  მოდელის  გამოყენებით; დაიწყეს შეკრება-გამოკლების  თვალსაჩინოდ  დემონსტრირება, რიცხვებს  შორის  განსხვავების (რამდენით  მეტია  ან  ნაკლები) განსაზღვრა  და  მათ  შორის  დამოკიდებულების  აღწერა.




                               
                                               ვეხმარებით პინოქიოს from kzurabashvili
რეფლექსია


ციფრული რესურსის  სათაური

,,ვეხმარებით  პინოქიოს“
რა საგანმანათლებლო  მიზნებს  ემსახურება ციფრული  ობიექტი
(ესგ-ს მიხედვით  რომელ  შედეგზე/
შედეგებზე  გადის)
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.   მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები; მოცემული  გროვისათვის  ასახელებს ამ გროვისს მითითებულ  რაოდენობამდე  შესავსებად  საჭირო  დამატებით  რაოდენობას;


რამ განაპირობა ამ კონკრეტული  ციფრული  რესურსის  შერჩევა/
გამოყენება  დასახული საგანმანათლებლო  მიზნისთვის
ამ ციფრული რესურსის შექმნა  გადავწყვიტე პირველი კლასის მიწურულს, განვლილი  მასალის  შემაჯამებელ გაკვეთილში, ერთერთ აქტივობაში  გამოსაყენებლად, საგაკვეთილო  პროცესის გამრავალფეროვნების მიზნით.
რა დადებითი  გავლენა  ჰქონდა  ციფრული  რესურსის  ამ სახით  გამოყენებას მოსწავლეების  სწავლის  პროცესზე

აქტივობამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ყურადღების  მაქსიმალური კონცენტრირებას,დაინტერესებას და ჩართულობას. გაკვეთილის ეს  მონაკვეთი  მოსწავლეთათვის  იყო  მეტად  ხალისიანი და  შედეგიანი.

მიღწეული  შედეგები.
ანიმაციების სახით  მიწოდებულმა  დავალებებმა  ხელი  შეუწყო  მოსწავლეთა  გააქტიურებას, ყურადღების  მობილიზებას, მიღებული  ცოდნის  გააქტიურებას, საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას, რამაც  უზრუნველყო  მომდევნო  აქტივობებიც  ასეთივე  წარმატებული  და  შედეგიანი  ყოფილიყო  როგორც მათთვის, ასევე  ჩემთვისაც.



                            
                                         ტყე და წყარო შველის from kzurabashvili




                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий